Často kladené dotazy

Jakým způsobem mohu podat žádost o Pronto půjčku?

O půjčku lze požádat pouze prostřednictvím našich webových stránek po úspěšně dokončené registraci.

Kdy mohu o Pronto půjčku žádat?

Přijímáme žádosti 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Ale schvalování žádostí o půjčku a převody finančních prostředků jsou
prováděny pouze v pracovních dnech od 9 do 17 hodin.

Jak dlouho trvá schválení žádosti o půjčku?

Schvalování žádostí o půjčku je prováděno pouze v pracovních dny od 9 do 17 hodin a standardně trvá schválení žádosti
o půjčku do 60 minut od odeslání Žádosti o půjčku.

Jak rychle budu mít peníze k dispozici?

Máte-li účet v jedné z těchto bank: Československá obchodní banka a.s., Česká spořitelna a.s., Moneta Money bank a.s. peníze budou připsány na Váš účet během několika minut po přijetí Vámi podepsané Smlouvy. Máte-li účet v jiné bance, převod peněz může trvat až 24 hodin. Převody finančních prostředků jsou prováděny pouze v pracovních dnech od 9 do 17 hodin.

Dostanu odpověď na žádost o poskytnutí půjčky?

Když splníte / nesplníte podmínky pro získání Pronto půjčky, zašleme Vám odpověď SMS zprávou na Vámi uvedené číslo mobilního telefonu o poskytnutí či neposkytnutí půjčky. Pokud neobdržíte SMS ani email do 60 minut od odeslání Žádosti o půjčku, neváhejte nás kontaktovat.

+420 226 292 050

+420 778 000 002

info@prontopujcka.cz

pronto.pujcka

PRACOVNÍ DOBA

PO - PA: 9:00 - 17:00
SO - NE: zavřeno