Často kladené dotazy

Obecné informace

Jaké jsou podmínky pro získání Pronto půjčky?

Pronto půjčku můžete získat pouze tehdy, pokud splňujete následující podmínky:
- máte trvalý pobyt na území České republiky
- máte prokazatelné zaměstnání, nebo jste OSVČ s pravidelným a dostatečným příjmem
- máte vlastní bankovní účet, mobilní telefon a email
- není proti vám vedeno exekuční řízení nebo podán návrh na zahájení insolvenčního řízení

Mohu si půjčit peníze i v případě, že mám půjčku v bance nebo u jiné úvěrové instituce?

Ano, v případě, že máte dostatečný a pravidelný příjem.

Mohu si nechat zaslat peněžní prostředky na cizí bank. účet nebo na účet ke kterému mám dispoziční právo?

Ne. Musíte mít vlastní bankovní účet.

Mohu získat půjčku, pokud jsem v exekuci nebo na mě byl podán návrh na insolvenci?

Ne. Půjčku je možné poskytnout až po splacení probíhající exekuce.

Mohu mít současně několik půjček u společnosti PRONTO CREDIT s.r.o.?

Ano. Při řádném splácení si můžete zažádat o další půjčku. Vaše žádost bude znovu posouzena.

Jaké dokumenty budu muset předložit pro získání půjčky?

Dva doklady totožnosti (občanský průkaz + řidičský průkaz, cestovní pas nebo rodný list). Doklady k doložení příjmu a alespoň jeden z tzv. „kontaktních dokladů" (výpis z BÚ atp.)

Potřebuji pro získání půjčky záruku nebo ručení?

Nepožadujeme pro získání Pronto půjčky žádné ručení ani ručitele.

V jaké výši se půjčky poskytují?

Poskytujeme úvěry na částku 10 000 až 100 000 Kč se splatností 12 až 48 měsíců.

Neplatí se nějaké poplatky předem?

Ne. Za posouzení žádosti o půjčku se neplatí žádný poplatek předem.

Registrace a Přihlášení

Nemůže dojít ke zneužití mých osobních údajů?

Využíváme nejmodernějších technologií na ochranu vašich osobních údajů pomocí šifrovaného spojení a v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů. Naše společnost PRONTO CREDIT s.r.o. je registrována u Úřadu pro ochranu osobních údajů pod registračním číslem: 00048521.

Jak se mohu přihlásit do zóny uživatele v systému prontopujcka.cz?

Do uživatelské zóny se přihlásíte po zadání uživatelského ID a dočasného hesla, které Vám bude zasláno po úspěšně dokončené registraci. ID uživatele obdržíte jako SMS zprávu na Váš mobilní telefon a dočasné heslo obdržíte na Váši emailovou adresu.

Podání žádosti

Jakým způsobem mohu podat žádost o Pronto půjčku?

O půjčku lze požádat pouze prostřednictvím našich webových stránek po úspěšně odeslané žádosti.

Kdy mohu o Pronto půjčku žádat?

Přijímáme žádosti 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Ale schvalování žádostí o půjčku a převody finančních prostředků jsou prováděny pouze v pracovních dnech od 9 do 17 hodin.

Jak dlouho trvá schválení žádosti o půjčku?

Schvalování žádostí o půjčku je prováděno pouze v pracovních dny od 9 do 17 hodin a standardně trvá schválení žádosti o půjčku do 60 minut od odeslání Žádosti o půjčku.

Jak rychle budu mít peníze k dispozici?

Převod peněz může trvat až 24 hodin. Převody finančních prostředků jsou prováděny pouze v pracovních dnech od 9 do 17 hodin.

Dostanu odpověď na žádost o poskytnutí půjčky?

Když splníte / nesplníte podmínky pro získání Pronto půjčky, zašleme Vám odpověď SMS zprávou na Vámi uvedené číslo mobilního telefonu o poskytnutí či neposkytnutí půjčky. Pokud neobdržíte SMS ani email do 60 minut od odeslání Žádosti o půjčku, neváhejte nás kontaktovat.

Splácení půjčky

Jakým způsobem mám půjčku splácet?

Půjčku lze splácet převodem z Vašeho běžného účtu či přímo vkladem na náš bankovní účet na základě platebních instrukcí uvedených ve splátkovém kalendáři, který dostanete po schválení Vaší žádosti o půjčku. Splátkový kalendář obsahuje veškeré informace, které budete potřebovat ke splácení půjčky.

Mohu úvěr splatit dříve, než je uvedeno ve splátkovém kalendáři?

Klient je oprávněn kdykoli předčasně splatit Úvěr. Je-li úvěr splacen předčasně, má Věřitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů, které mu vznikly v souvislosti s předčasným splacením úvěru, přičemž tyto náklady činí 1 % z předčasně splacené části celkové výše úvěru, přesahuje-li doba mezi předčasným splacením a sjednaným koncem úvěru 1 rok. Není-li tato doba delší než 1 rok, náklady činí 0,5 % z předčasně splacené části celkové výše úvěru. Výše náhrady nákladů zároveň nesmí přesáhnout částku úroku, kterou by Klient zaplatil za dobu od předčasného splacení do skončení úvěru.

Co mám dělat, pokud mám problém půjčku splácet?

Co nejdříve nás telefonicky kontaktujte. Pokusíme se nalézt společné řešení. Můžeme se s Vámi dohodnout na individuálním splátkovém kalendáři, kde výše měsíční splátky pro Vás bude v přijatelné výši. Pomůžeme Vám předejít zbytečným sankcím a nepříjemnostem s ještě větším dluhem.

Jakým způsobem mám půjčku splatit, když na můj účet byla nařízena exekuce?

Doporučujeme Vám uhradit půjčku přímým vkladem v bance na náš bankovní účet dle platebních instrukcí uvedených ve Splátkovém kalendáři.

Co se stane, pokud nesplatím svůj dluh?

V případě neuhrazení závazku a Vaší nečinnosti tuto situaci řešit, jsme oprávněni postoupit půjčku vymáhací agentuře, která může v krajním případě vymáhat pohledávku exekucí. Nereagování na naše upomínky a telefonáty NENÍ ŘEŠENÍ situace a proto kontaktujte náš klientský servis co nejdříve, pokusíme se společně najít řešení Vaší situace.

Informace o stavu půjčky

Kde si mohu ověřit kolik činí můj dluh a jaký je termín splatnosti jednotlivých splátek?

Po přihlášení se do zóny uživatele „Můj účet“ najdete v sekci „Moje půjčky“ bilanci k aktuálnímu dni, Vaše žádosti o půjčku, Vaše platby a Podrobný přehled splátek - Splátkový kalendář.

Jaké další informace se dozvím ze zóny uživatele „Můj účet“?

V zóně „Můj účet“ uvidíte Vaše osobní údaje, které budete moci aktualizovat. V této zóně máte také možnost velmi jednoduše požádat o půjčku. Také zde naleznete veškeré informace o stavu půjčky, výši Vašeho dluhu, termínu jeho splatnosti a účty na který máte Váš dluh uhradit.

Ztratil jsem splátkový kalendář. Kde získám potřebné platební informace?

Přihlaste se do svého uživatelského profilu na našich internetových stránkách nebo kontaktujte naši zákaznickou linku.

Ztratil /a jsem svoje přihlašovací údaje, co mám dělat?

Klikněte na odkaz „Zapomněli jste heslo" na přihlašovací stránce do klientské zóny, zadejte Vaše rodné číslo a okamžitě Vám budou zaslány nové přihlašovací údaje. ID uživatele obdržíte jako SMS zprávu na Váš mobilní telefon a dočasné heslo obdržíte na Vaší emailovou adresu.
oteviraci doba

PO-PA: 9:00-17:00

SO-NE: Zavřeno

telefon

+420 226 292 050

+420 778 000 002